Aktuálně: 4 319 inzerátů190 585 diskuzních příspěvků17 960 uživatelů
assil
assil (1895 příspěvků) 25.10.2023, 11:05:22 xxx.xxx.60.124

Z FB stránky Drumík mluvící chrt

Estli vám venčení v dešti pšíjde jako doblý nápad, laskavě si pšečtěte desatelo chlta ! 

1, Nebudeš mít jiné bohy mimo chlta. 

2, Nevezmeš jméno chlta zadalmo, pouze za adopční poplatek. 

3, Zasvěť sedm dní v týdnu svým chltům. 

4, Cti misku svojí i gauč svůj, abys dlouho živ byl a dobže se vyspal. 

5, Nezabiješ nic, co nemá plyš. 

6, Nesesmilníš s deštěm. 

7, Nepokladeš tak, aby Tě viděli. 

8, Neplomluvíš kšivého svědectví, pokud tu snídani šlohnul někdo jiný. 

9, Nepožádáš bíglici bližního svého. 

10, Nepožádáš statku bližního svého, vezmeš si to sám. Však Ty víš, kde to schovává... 😅....

assil
assil (1895 příspěvků) 25.10.2023, 07:58:55 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele Fikovnice z 24.10.2023, 15:18:55

Zrovna sem s tím jdu, zas podmínka, chudáček fetoval a toho psa měl rád. Je to na blití.

assil
assil (1895 příspěvků) 24.10.2023, 14:09:09 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele Bodlinka z 24.10.2023, 13:47:25

Tak u nás měl kohout flek na hřebínku a veterinář to diagnostikoval pohledem na kohouta.

Nakonec to stejně nedopadlo, ale platit laborku, to mě vyjde levněji nový kohout.

assil
assil (1895 příspěvků) 24.10.2023, 12:18:06 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele Zrzavci z 24.10.2023, 12:01:51

Ano, vyskytuje se to prostě u hnědých jedinců vícebarevného plemene.

Dříve nebo později se tam vyskytne povahově blbej jedinec, ale když je jinak OK, tak se prostě uchovní neb je jich málo a už to jede.

Tím teda neříkám, že jsou takoví všichni hnědí, ale ta pravděpodobnost je u nich prostě vyšší.

assil
assil (1895 příspěvků) 24.10.2023, 11:59:58 xxx.xxx.206.172

Ad ta hnědá barva, ty problémy jsou u vícero plemen, u špiců to bylo taky a je to tím, že hnědá barva je recesivní a nelze jí teda moc křížit s jinými barvami, obecně pokud chce někdo odchovávat hnědá štěňata, musí mít oba rodiče hnědé, takže počet jedinců do chovu je velmi omezený a selekce jen nejnutnější, aby bylo na čem chovat, rodokmeny bývají i více příbuzné než u jiných barev a dříve nebo později se tam vyskytne nějaký problém a už tam zůstane.

assil
assil (1895 příspěvků) 24.10.2023, 11:50:47 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele Zrzavci z 24.10.2023, 10:07:45

Ano, házení pamlsku do vzduchu nebo do trávy funguje skvěle doma, venku tak akorát vopruzelej pohled To nemyslíš vážně a když ho donutím povelem Hledej piškotek, tak teda jako dvakrát čuchne aby se neřeklo a splnil povel a Hele jsem nenašel, můžu už jít? 😀

Používání čuchání jako odměny teda nevím, to by znamenalo, že by si celou procházku nesměl čuchat a jen občas za odměnu, tak na to zas nemám nervy mu to udělat.

assil
assil (1895 příspěvků) 24.10.2023, 09:56:37 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele Zrzavci z 23.10.2023, 23:24:36

Dvakrát mu vyjde blbej pamlsek a vybodne se ti na to, mám to doma taky.

A když dvakrát vyjde supr dupr pamlsek, tak to už jako stačilo, snažil sjem se dost, zbytek si sežer sama a já si půjdu zatím užít nějakou zábavu a čuchat. 😀

assil
assil (1895 příspěvků) 24.10.2023, 08:45:09 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele balu z 24.10.2023, 08:41:38

Ano, je to smutné. Teď bude zákon, že se nesmí bít děti, ale znásilňovat se víceméně beztrestně můžou pořád. Prostě český kocourkov a konkrétně tohle lidi tak asi chtěj, stačí si přečíst jen nějaké diskuze pod příslušnými články na novinkách třeba. A nebo si s někým na toto téma pohovořit, zvláště s chlapama, ale některý ženský si nezadají.

Takže řešit neverenda nemá až tak pro mě moc smysl, prostě hlas lidu.

Je mi to líto, ale bohužel s tím nic nenadělám.

assil
assil (1895 příspěvků) 24.10.2023, 08:41:08 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele Neverend z 23.10.2023, 20:52:16

.Otázkou je kdy a kde se stalo z komerčního obsahu obsah humanitární a kde se pak z humanitárního obsahu stal opět obsah komerční.🙂 Jinými slovy obsah humanitární byl sprostě prodán třetím osobám jako obsah komerční.

Ale prosím vás, zase kecáte, vždyť je to z  hlediska byznysu jasné, humanitární pomoc je na Ukrajině osvobozená od cla i od DPH, takže prostě komerční zboží se proclí jako humanitární a pak se normálně jako komerční prodá. Akorát ve statistikách celního úřadu je pak jako humanitární.

Asi stejný jako kauza lehké topné oleje u nás.

Takže že se humanitární pomoc rozkrádá a prodává jako komerční je blbost a lež.

assil
assil (1895 příspěvků) 24.10.2023, 08:37:01 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele Zrzavci z 24.10.2023, 08:09:45

Já se k tomu nevyjadřovala neb názory neverenda má půlka chlapů včetně soudů a nic s tím člověk nenadělá.

assil
assil (1895 příspěvků) 23.10.2023, 08:27:13 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele Anonymní z 20.10.2023, 15:34:01

Slušní chovatelé to mají ve smlouvách, protože doufají, že to alespoň trochu některé lidi odradí, ale právně vymahatelné to není. Klub s prodejem štěňat nemá žádnou souvislost. Koupí štěněte se stáváte jeho majitelem, stejně jako auta třeba a můžete si s ním v rámci zákona dělat co chcete, stejně jako s tím autem. Zákon nijak psy nerozlišuje.

assil
assil (1895 příspěvků) 23.10.2023, 08:19:49 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele Neverend z 20.10.2023, 19:10:10

Ani jste to nečetl, že jo 😀

Možná vám to docvakne s citátem

Současně připomněli, že dovoz zboží pro komerční účely pod pláštíkem humanitární pomoci představuje porušení platných zákonů, za což hrozí postih, dodal na svém webu list Ukrajinska pravda.

assil
assil (1895 příspěvků) 20.10.2023, 15:09:36 xxx.xxx.121.3
Odpověď na příspěvek uživatele Anonymní z 20.10.2023, 15:06:08

No a jaký by ty postihy jako měly být? Když i to komu se jaký pes prodá ví jen chovatel a díky GDPR to nesmí nikomu říct, klub zná jen majitele uchovněných jedinců.

assil
assil (1895 příspěvků) 20.10.2023, 15:07:17 xxx.xxx.121.3
Odpověď na příspěvek uživatele Anonymní z 20.10.2023, 15:04:41

Pes není žádnou součástí klubu, členem klubu je člověk a klub zajímají a obecně i nadřazenou ČMKU, jen uchovnění psi. Když si koupím PP psa, nebudu členem klubu a psa neuchovním, tak je každému totálně fučík co s ním budu vyvádět.

assil
assil (1895 příspěvků) 20.10.2023, 13:49:46 xxx.xxx.121.3
Odpověď na příspěvek uživatele Buggyra z 20.10.2023, 12:14:57

Já tomu nevěřím, spíš si lidi zvyknou, navíc u digiměny že zaplatíte někde nějak nebude možný a stopro bude expirovat, tak stejně buď něco koupíte legálně a nebo vám zmizne. A tak vůbec.

Já myslím, že to půjde rychle a za dolary si rohlíky nekoupíte.

Teď připravujou ten šmírácký zákon, tutově pak bude ve všech mobilech šmírácký program a tím bude cesta dokonale připravená.

assil
assil (1895 příspěvků) 20.10.2023, 13:45:31 xxx.xxx.121.3
Odpověď na příspěvek uživatele Anonymní z 20.10.2023, 12:06:44

Ono to není pravda, psa s PP si můžete množit jak chcete, postihuje se akorát množení uchovněných jedinců na bezpapíráky, ale i to tak, že prostě zakážou PP chov, takže pro tyhle lidi v postatě žádný postih.

assil
assil (1895 příspěvků) 20.10.2023, 12:03:56 xxx.xxx.121.3
Odpověď na příspěvek uživatele Buggyra z 20.10.2023, 09:51:14

Ono hlavně české politické repre se žádná EU ptát nebude. A navíc taky vůbec nepochybuju, že ti zainteresovaní tohle budou mít nějak ošéfovaný, digiměna bude jen pro ty smrdiaky dole.