Aktuálně: 2 490 inzerátů237 844 diskuzních příspěvků18 678 uživatelů

Příspěvky uživatele

Mi

Mi
Mi 19.05.2025, 12:06:36 xxx:xxx.feb5:7905
Vahine:

Bělouš je malej pes a my furt musíme být s páníkem ve střehu, abychom na něj nešlápli, furt se nám motá pod nohama a bolí záda, když ho chci pohladit nebo chci podat třeba packu nebo hračku. Výhodou malého psa je hlavně to, že když se cokoli děje, vezmu ho do ruky, na klín. Veterinární péče je vzhledem k velikosti, levnější, taxikář nás v poho sveze….ale ta Saluka, jak píšeš, ta je velmi lákavá do budoucna i pro mne.❤️ Ladná krása, že? 😊

Knírač malý je ale taky moc lákavý na to, pořídit si v budoucnu posledního psa a rovnou PP štěně….no to by bylo ❤️


Saluku měl soused v přízemí,bydlel tam  jen krátce,takže moc nevím,ale navolno ani náhodou byla plachá a prý  se nic moc nenaučila. Ale jak s ní zacházel atd. to nevím. Synova vipetka byla fajn,na volno,uměla vše potřebné .

Mi
Mi 19.05.2025, 11:57:42 xxx:xxx.feb5:7905
bambule:

Souhlasím, navíc se z něj stalo poměrně módní plemeno, já měla psa s PP ještě v době, kdy se u nás počítalo jako “málopočetné”. ( Pořizovali jsme si ho zhruba před 20-ti lety.) Dřív jsme byli všude za raritu dnes jich potkáváme na můj vkus docela hodně. 


Tak to vám závidím 😉já ho prvně viděla naživo v Brně na výstavě, vystavoval  myslím holanďan.Tady ještě nebyli.,je to snad 40 let… Napište o něm něco jestli nevadí.

Mi
Mi 18.05.2025, 10:43:20 xxx.xxx.68.1
bambule:

Vidíte a já bych třeba nedoporučila bostonka, je v něm teriér, lovec, dokáže být pěkně tvrdohlavý a svéhlavý. Na to že má plochy čumák je opravdu hodně aktivní s větší potřebou pohybu.


V sousedství mám dva bostonky,potkávám je téměř denně a jsou v pohodě jak k lidem tak ke psům. Měl ho i můj veterinář a v klidu seděl v ordinaci a koukal jak jeho soukmenovci trpí.

Mi
Mi 17.05.2025, 06:46:31 xxx:xxx.feb5:7905
Jan:

Dobrý den, skvělou volbou by pro vás mohl být basenji nebo border teriér – oba jsou malí, krátkosrstí, učenliví a velmi přítulní. Basenji navíc téměř neštěká, což ocení i papoušek. Obě plemena se dobře přizpůsobí životu v domě se zahradou a zvládnou i klidné soužití s jinými zvířaty.


Tak basenži určitě ne.  Je to samorost. Spíš bych mrkla na brabantíka,malého pinče,mopse,bostonka,čivavu,buldočka italský chrtík,vipet.Je to sice starý dotaz,ale třeba někoho bude zajímat.

Pořád si myslím že chybí plemeno do města,bez loveckého pudu,nekonfliktní,klidné,malé až střední.  Představovala bych si pro sebe psa podobného basenžimu s povahou a chováním mopse. 😊

Mi
Mi 10.05.2025, 17:13:47 xxx:xxx.feb5:7905
Sardullah:

No tak alespoň někdo má rozum a snad se tenhle trend uchytí…. 


Budou se podobat stafbulíkům.😃

Mi
Mi 10.05.2025, 17:12:02 xxx:xxx.feb5:7905

Zajímavé že ty plemena přežila někdy  stovky let,zmršil je až novodobý chov. Měla jsem mopse,brabantíka a japana. Nemůžu říct že by měli problémy s dýcháním.Jednou v horkém létě,se honila fenka mopse s čivavou.Určitě čekáte že zkolaboval mops. Kdepak, “omdlela ” čivava. Ale jo, trochu by  jim ty nosíky prodloužit mohli. Aspoň tak jak vypadali původně.Lepší dýchání jim přeju.

Mi
Mi 06.05.2025, 06:39:09 xxx:xxx.b9e4:abd

Škoda že není očkování ,zrovna se mi po klíštěti udělal flek. Nechat si píchnout tu psí? ( Vtip…)

Mi
Mi 28.04.2025, 13:54:59 xxx:xxx.b9e4:abd

Co já zase dnes viděla…Před obchodem chlap přivázal rotvajlera,před něj položil půl syrového kuřete a začal tam na něj pořvávat,vycukávat,nešlo poznat co po něm vlastně chtěl.Pes nažhavený naštvaný. Kolem chodili lidé,děti.Kdyby se nějaké zvědavé dítko přiblížilo,čert ví co by se dělo.  Psa vůbec nezvládal, ani na vodítku. 

Mi
Mi 28.04.2025, 10:31:25 xxx:xxx.b9e4:abd

Kdysi mě před úchylem zachránil kokr. Opalovala jsem se na takovém opuštěném místě a najednou pes s  řevem vyleťel a k chlapovi,o  kterém  jsem vůbec netušila že tam je.  Chlap utekl. Ten pes nikdy na člověka nevyjel,jen asi  tehdy dobře vyhodnotil situaci. Je to tolik let a já na něj pořád vzpomínám. Byl úžasný po všech stránkách. Jen ta voda ho často zlákala.😊

Mi
Mi 26.04.2025, 14:09:23 xxx:xxx.b9e4:abd
Sarah01:

Zajímavý video k tomu plemenu American bully XL, který zabil člověka. 


Souhlasím,má pravdu. Měli by to video dávat denně v televizních novinách. Jen si říkám k čemu takové  plemeno je. A kombinace pes magor, člověk magor tak potěš. 

Mi
Mi 26.04.2025, 13:47:44 xxx:xxx.b9e4:abd
acher:

Ono to ve výsledku dopadlo tak,že pes napadl psa na dvoře jiným lidem.Zavolali majiteli ať si pro něj přijde a pes tam napadl i jeho,takže ho myslivec bydlící vedle, na žádost majitele, zastřelil.Oni měli nejdříve fenu akity,ale museli mít štěńata a nechali psa.Zatímco fena byla bezproblémová.Pes byl pes, neuměli ho vychovat a pak už se ho báli sami.


Takový psí vrahoun si nezaslouží žít. Dobře udělal. Stejně tak si myslím,že když pes zabije člověka, měl by se utratit. Ale tak mě napadá,že nemusí být zabití jako zabití.  Může se stát, že pes kousne a natrhne tepnu,člověk může vykrvácet,ale pes vlastně zabít nechtěl.Jen se třeba bránil.  

Mi
Mi 26.04.2025, 13:40:11 xxx:xxx.b9e4:abd
acher:

Jo to mě také štvalo.Jak může ČMKU zabránit množení bezpapíráků a i tomu ,kdo si je koupí.To byly kecy 


Aspoň vidíte jací odborníci se motají kolem psů. Mě třeba rozčiluje jeden, který účinkuje v pořadu - Po lopatě. Soustavně tam radí při výcviku pohazovat pamlsky po zemi. Myslím si,že se pes akorát naučí sežrat  kde co venku najde. Nikdy jsem nedovolila,ani doma, aby cokoliv ze země vzali,i když mi třeba něco upadlo. Taky mi nikdy žádný pes venku nic  nesežral. Jak to vidíte vy?

Mi
Mi 26.04.2025, 09:10:15 xxx.xxx.236.23
drvodelkafialova:

Jen idiot dovolí návštěvu feny s novorozenými štěňaty. Jednou na neteř zaútočila i kočka a prokousla jí ruku skrz, když se přiblížila ke koťatům, natož fena.


Největší tragédie dnešní doby je to, že psa má kde kdo. A ač je všude plno literatury a informací,nikdo je zřejmě nečte a věří raději nesmyslům. 

Mi
Mi 26.04.2025, 09:01:02 xxx:xxx.b9e4:abd
acher:

Včera jsem se na tu Jílkovou dívala,ale asi v polovině jsem to vzdala.To se nedalo.Mlela pořád to své a vypadalo to ,že každý mluví o něčem jiném.Kdo k tomu mluvil rozumně,toho nenechala domluvit.No trapárna z její strany.


Přesně tak. Pozve si odborníky a pak nikoho nenechá  dopovědět větu.Vždy když někdo začne s něčím podnětným,tak ho přeruší a začne žvanit ty svoje nesmysly. Absolutně nechápu,že se ještě dá někdo přemluvit a do pořadu jít. Vždy se tak naštvu,že se nedodívám.  Mrkla jsem na to ze záznamu a nevydržela jsem.Mělo to vůbec nějaký závěr?

Mi
Mi 24.04.2025, 10:07:00 xxx.xxx.46.237
BaLu:

Mně už se to neděje…


Mi tedy pořád. Musím se pokaždé prokliknout nejdříve na  diskusi a pak na psy.Opačně to nefunguje. Ač nerada,musím konstatovat,že na staré Fauně mi to fungovalo lépe. 

Mi
Mi 22.04.2025, 16:35:44 xxx:xxx.b9e4:abd
raven_kix:

Vyskakovací reklama by se měla objevit jen při některých načteních stránky. Ne tedy vždy a hlavně při zavření křížkem už by neměla znovu vyskočit. Tak to funguje u mě na PC i na mobilu a tak by to mělo být i nastaveno. Vám se reklama znovu zobrazí, i když ji zavřete? Napadá mě jedině, jestli na vašem účtu Google netestuje nějakou experimantální fukci. Můžete prosím zkusit, jak vám reklamy fungují v anonymním okně? Děkuji.


Když zavřu křížkem, hned naskočí jiná. 

Mi
Mi 09.04.2025, 06:42:16 xxx:xxx.840:8433
BaLu:

Dobrý den, v posledních pár dnech se mi stává taková nepříjemná věc. Jsem na přehledu diskuzí v sekci Psi. Otevřu si nějakou diskuzi a pak se vracím pomocí tlačítka “Zpět na seznam témat”, ale nevrátí mě to do sekce Psi, ale ještě jako by o krok zpět na přehled všech diskuzí. A když chci jen sekci Psi, musím ji zase zvolit. Při dalším otevření nějaké diskuze a návratu se to stane zase. Můžete na to, prosím, mrknout? 


Začalo mi to teď,  po takové době dělat taky. Pokaždé se musím  přesouvat do sekce psi a diskuse.Co s tím? Děkuji.

Mi
Mi 09.04.2025, 06:37:43 xxx:xxx.840:8433
Doron:

To je tedy těžké rozhodování , obě plemena jsou cvičitelná dost obtížně. 


Neni pravda. Měli jsme a vipetka uměla vše.

Mi
Mi 08.04.2025, 14:20:59 xxx.xxx.71.177
kometa:

Ale virus SLAK v mase fakt ne.


Nemusí být v mase, stačí na mase. 

Mi
Mi 06.04.2025, 09:40:39 xxx.xxx.68.199
bambule:

Jenže to je právě ono, je rozdíl mít jednu, dvě krávy a mít 700 ks. Neumím si představit každodenní podávání (samo injekčně) léků od bolesti a pod. A to se bavíme o dospělých kusech, u telat to fungovat třeba ani nebude. A nakonec je stejně budete muset všechny utratit. To samé u prasat, kde může být úhyn, až 100%. Ano je to hrůza a asi nikdo z nás si nedovede představit tu beznaděj. Ale vzhledem k nakažlivosti to prostě jinak nejde. Opatření kvůli Slak a nakonec i kvůli africkému moru prasat jsem v chovech zažila. I tak je to neskutečně ekonomicky náročné. Ne tak ještě “experimentální” léčení. 


A vyzkoušel tu “ experimentální” léčbu někdy někdo ? Co když přece jen nějaká  cesta existuje?