Aktuálně: 2 341 inzerátů269 541 diskuzních příspěvků19 336 uživatelů

Příspěvky uživatele

zjarda

zjarda
zjarda správce
25.05.2025, 22:53:12 xxx:xxx.3eaf:ddc7

Zdravím, no myslím, že budete muset dokrmovat.  S pozdravem Zappe 

zjarda
zjarda správce
25.05.2025, 15:01:22 xxx:xxx.df97:1183
Janoušková Štěpánka:

Dobrý den, mám první mladé korely a nevím kdy vyletí. V pondělí budou  mít měsíc, ale pořád to zkouší. Ale nevím jestli jim mám s výletem pomoci. Prosím za odpověď a děkuji moc 🙁. Jsem začátečník 

Obrázek

Zdravím,   tak odpověď jste už dostala a já se jen přidám, v žádném případě jim “nepomáhejte”!  

Ale taky mě napadlo, jak máte budku  vysokou? Což by až takový problém nebyl, ale jedině v případě, že by v ní byl žebříček pro snadnější výstup!  S pozdravem Zappe 

zjarda
zjarda správce
24.05.2025, 16:21:53 xxx.xxx.139.178

Děkuji, ale zákonná povinnost je to u papoušků Cites, ale já se ptal na "neCitesové"… No a co Vy považujete za samozřejmost, tak hóóódně chovatelů teda NE! A to vím celkem dobře a jistě nejsem jediný.  Zappe 

zjarda
zjarda správce
24.05.2025, 07:21:30 xxx:xxx.ae80:a08a

Zdravím, zajímalo by mě a věřím, že nejsem sám, jak to je, v kterých zemích je a není povinnost registrovat? Nemám na mysli druhy, které jsou jasně v registraci Cites, ale ty druhy, které nejsou, např.pap.senegálský u nás v nejlepším případě = plný kroužek?, DNA a kupní smlouva?(domlouva).

Ale např. Německo = plný kroužek?, DNA a kupní smlouva je nutná s vypsáním všech podrobností-druh, původ i jeho rodičů(???), číslo kroužku, potvrzení o pohlaví a datum a oba podpisy.