Aktuálně: 2 283 inzerátů289 384 diskuzních příspěvků20 875 uživatelů

Příspěvky uživatele

orionka-2

orionka-2
orionka-2 10.10.2025, 19:26:40 xxx:xxx.f706:a7b2
rapotačka:

Třeba to bylo na mně .😇 Neva. 

Je dobrý se ptát: proč, proč k tomu došlo?

Kdo chce vidí, kdo chce ať si podporuje co chce až do roztrhání těla. Já nepodporuji a jejich válka mě absolutně nezajímá. Chci, aby s tím přestali a vrátili se kam patří - domů na Ukrajinu.

Kdo chce, ať podporuje ? Vás se snad někdo ptá, jestli chcete podporovat ? Poslední výkřik MO. Necháme opravit tanky T-23 (? - ten typ si opravdu nepamatuju ), bude to stát pár desítek milionů a na co se opravují, když my přece kupujeme Leopardy ( snad nekecám, nejsem odborník ) ? No přece pro UA. A ptal se vás snad někdo, jestli to chcete platit ? 

orionka-2
orionka-2 10.10.2025, 19:16:38 xxx:xxx.f706:a7b2
rapotačka:

Třeba to bylo na mně .😇 Neva. 

Je dobrý se ptát: proč, proč k tomu došlo?

Kdo chce vidí, kdo chce ať si podporuje co chce až do roztrhání těla. Já nepodporuji a jejich válka mě absolutně nezajímá. Chci, aby s tím přestali a vrátili se kam patří - domů na Ukrajinu.

Ne bylo to na mě. Sice nevím proč, dřít na zahradě můžu taky, dám přednost jiné činnosti. Do práce už taky nechodím. Tenisovou raketu jsem viděla u strýčka, když jsem byla malá, tak vím jak vypadá. To je všechno, co mě na ní zajímá. 

Na rozdíl od žínky mám děti a pár vnoučat, takže spíš může ona závidět mně. A přesto jí nenazývám závistivcem.