Mobily, njn…to neznasam, ked robia.
Mobily, njn…to neznasam, ked robia.
S majitelom k cudzim konom no problem, na Sihlu chodim rada do stada, napriklad, ale nie sama.
A su to male kone.
Och, tak Estera odisla na vecne pastviny 😢😢😢😢
Horsana:Och, tak Estera odisla na vecne pastviny 😢😢😢😢
😢
Mišo a Estera byl kdo? Asi od někoho koník? 😢🐎😢
Ona a Flora mali rovnakeho majitela.
Esteru som poznala skor, bola zrebna. Nadherna velka biela kobyla.
Zrebit sa ju previezol do inej stajne, odvrhla to zrieba, bolo dysmaturne, chodilo po sponkach, no, mulica jak vysita. A hladali niekoho ku zriebatu.
Nasli mna, zriebatu sme zo skoly doviezli nahradnu matku, ta ho prijala, no nemala tolko mlieka, tak sme malu museli davat cicat k matke, to tolerovala, zrieba potom hned slo z boxu prec.
A toto trvalo 4 mesiace, ja som tam byvala, aj s kamoskou.
Vypiplala som to zrieba, hoci tam chodili veti prehlasovat, ze to je mrtvola. Bola som vtedy este studentka, ale tvrdohlava som bola viac, nez akakolvek mulica, heh.
Potom majitel priviezol aj Floru, ale “moja” bola Estera, na Flore jazdila kamoska.
Zo zriebata vytastla nadherna velka kobyla, zial mala mesacku, uz je uplne slepa, Estera jej nakoniec na sklonku zivota robila vodica. Zriebatu, ktore nechcela.
To su take pribehy…njn.
VAU😏, to je tak hezký příběh.
Zorvanko bude mít taky takový hezký příběh👍.
Jsem klikla 2X a bylo to tady 2X.
Zo zriebata vytastla nadherna velka kobyla, zial mala mesacku, uz je uplne slepa, Estera jej nakoniec na sklonku zivota robila vodica. Zriebatu, ktore nechcela.
to je silnej příběh.
řekněte, Horsano, Zorankovi, až půjdete zas tréninkově kopec, že má fanouška vo kterým se mu nesnilo. Má kdysi cynická půlka domácnosti vždy se zájmem sleduje jeho pokroky.
No, Zorvanko vcera 39,6 °C…
Po liekoch to hned slo dolu.
Od zajtra Panacur kura.
Ako, uplne dobre to nie je, no.
Drzte palce, drzte, prosiiim 😔
Rozdiel par dni. Fototerapia je fajnova vec.