Aktuálně: 1 921 inzerátů278 193 diskuzních příspěvků19 846 uživatelů

O všem a o ničem :)

Verun
Verun 15.03.2026, 10:27:15 xxx.xxx.116.186

To zlepšení před smrtí pozorujeme i u lidí…třeba mluví ve větách,i když před tím sotva hlesli. Samozřejmě, že to nemusí být  hned Zoranův případ.

Horsana
Horsana 15.03.2026, 11:44:59 xxx.xxx.234.239
»
Odpověď na příspěvek uživatele Verun z 15.03.2026, 10:27:15

Njn, viem o tom, uz som to videla, u zvierat.

Uvidime💪

Zrzavci
Zrzavci 15.03.2026, 12:54:27 xxx.xxx.12.233

Horsano - SLAAAVAÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, SLÁÁÁVA, SLAÁÁÁVA.

Jsem jen laika, ale viděla jsem tohle rapidní zlepšení u mámy, než odešla, ale podle mne je to jiné. On nebyl na odchodu, takhle přece nevypadá zvíře na odchodu - soudím tedy podle videa, nevím, zda se něco pak od té doby nestalo??? Nebojte, nebojte, nebojte. 

Xerxova
Xerxova 15.03.2026, 14:59:34 xxx:xxx.4ad:d40e

blbý dotaz - nemohla mu vyletět teplota z pokusů vstát?? To musí být velká námaha a únava…

Verun
Verun 15.03.2026, 20:54:57 xxx.xxx.220.9

Tak má rány, které pracují ,  zánětlivé reakce v těle , obrana teplotou. 

Saga
Saga 16.03.2026, 08:16:58 xxx.xxx.167.183