Aktuálně: 4 943 inzerátů174 396 diskuzních příspěvků17 752 uživatelů
Fikovnice
Fikovnice (4302 příspěvků) 17.06.2023, 13:24:52 xxx.xxx.63.67
Odpověď na příspěvek uživatele Daja z 17.06.2023, 05:40:02

Dajo a přečetla jste si tu moji odpověď, na niž reagujete, dobře??😉

Fikovnice
Fikovnice (4302 příspěvků) 16.06.2023, 16:04:46 xxx.xxx.60.0
bambule:

Přátelé péčkovači, posílám pozdravy. Pečkování potěší, povzbudí, povznese, pohladí. Posílám pozitivní přístup. Pátek překrásný. 

Psici přišlo papání, pamlsky. Pan pouze povzdechl, protočil panenky... Patrně přemýšlí paní postižená. ( Objednávala jsem na zkoušku Bambuli granule yogies a ty jejich omáčky do lizací podložky. Prdelka je nadšená nejvíc ji jede kuře s bílou rybou). 

Paní, Pambule, potomek prochází po posečeném poli. Paní povídá: podívej pes!!! Potomek podívá. Prdlačky! Potřebuješ pooční pomoc. Pražádný pes. Srnec! Popásal, povystavoval, parádní podívání.


Pambule pouzdravovaná??🌺

Perfektní! Phíkovnice Pambuli přála poopravení pochroumaného phyzična! Při pátku pěkný post!

Phíkovnice plánuje podvečerní poodjetí - pokoupí Phidovi papání + pohovoří + prodiskutuje Phidovy problémy. Prodiskutování plánováno - Phíkovnice přichystala pro phauní profesionálku pracující poblíž pěkných pár poptání...předpokládám protažení pohovoru.

Přitom Phíkovnice pravděpodobně pokoupí přenosku. Prohibuji plastovou, plánuji pokoupit přenosku přiléhavější, pomenší, "pleteninou" povyrobenou. Phíkovnici připadla pro Phida pohodlnější...

Fikovnice
Fikovnice (4302 příspěvků) 16.06.2023, 15:22:11 xxx.xxx.60.0
kometa:

Nemyslím. Proto jsem dodala tu poslední větu.

A ano, občas mě někdo zkritizuje. Pokaždé se zamyslím, jestli nemá dotyčný(á) pravdu. A podle toho se zařídím. A jedu dál.


👍

Fikovnice
Fikovnice (4302 příspěvků) 16.06.2023, 15:00:13 xxx.xxx.60.0
kometa:

Jenže ten nový k tomu neměl důvod. Pokud neumí přijmout konstruktivní kritiku,je to jeho (či spíš její) problém.

To je ta dnešní hyperkorektní doba. Všichni čekají, že je ostatní budou plácat po ramenou. Jenže jenom chválou se člověk nikam neposune. Vlastní zkušenost.

Neberte to osobně, probůh.


Tak trochu mě to napadlo, zda to myslíte na mě...;-).

Ale toto je týden nebo spíš období takových šíleností a hrůz, že i kdyby, musím to hodit za hlavu!😉

A vemte si, že třeba Radka už v životě na psí diskuzi nepůjde (ano, i já ji tehdy kritizovala a soukromě jí prosebně psala; víc téma nechci znovu otevírat).

No a včera zkouším a studentka si vytáhla Antidiabetika, "pěkná" náhoda, že?

Jinak každý jsme jiný, to píšu už asi popadesáté. Možná jste si všimla, že jste občas kritizovaná za svůj styl. Já zase za svůj. Ale k tomu já naprosto pragmaticky se ptám: To jsou někteří tedy masochisti? Pokud vědí, že můj/Váš styl jim nesedí, tak není nic jednoduššího než ignorace...crazy (teda ale tento smajl se mi vůbec nelíbí - vypadá, že má dvojku v žíle!)

Fikovnice
Fikovnice (4302 příspěvků) 16.06.2023, 12:15:45 xxx.xxx.60.0
Odpověď na příspěvek uživatele Daja z 16.06.2023, 05:25:27

Dajo, já si v sobě křivdy a urážky dál nechci nosit.

Nezapomínám na ně, ale nebudu se jimi zaobírat týdny a měsíce...bylo by to příliš ubíjející...😉

 

Fikovnice
Fikovnice (4302 příspěvků) 15.06.2023, 22:48:51 xxx.xxx.60.0
Odpověď na příspěvek uživatele Fikovnice z 15.06.2023, 22:34:53

"Repto", abyste mě možná pochopila (někdy je to u psaného textu složitější) - ten dotaz, zda si vzpomínáte na Vaše velmi ostré spory, nebyl z mé strany ani náhodou myšlen zle... Já Vás v diskuzi napomínala ;-)...abych nakonec zjistila, že jste se nějak časem změnila ;-) a že si holt máme my dvě co říct... No nic, jen jsem nechtěla, když Vás čtu po takové době, způsobit nějaké nedorozumění.

Fikovnice
Fikovnice (4302 příspěvků) 15.06.2023, 22:34:53 xxx.xxx.60.0
Repta-A-Repta:

Není to tak dávno, co se zde plakalo nad ztrátou diskuzí na webu, jehož jméno odmítám vyslovit - že se kvůli jejich definitivnímu zneviditelnění nevratně ztratí dlouhá léta shromažďované informace zkušených chovatelů a majitelů.

Tady se založí diskuse na téma diabetes u kočky - jednak proto, aby se Jana vypsala ze svých starostí, a druhak aby bylo možné sdílet praktické zkušenosti s onemocněním, ale když se ty zkušenosti tedy sdílí (bez ohledu na formu), tak se zadavatelka rozhodne, že další info bude poskytovat jen v SZ a jen vybraným - těm hodným....nechápu to.\'sad-face\'

Jde přece primárně o nemocné zvíře a související diskusi ve smyslu výměny názorů ku pomoci, ne?

Jani, pište dál, jak se to s Fidem vyvíjí, jak mu je, jak jste se rozhodla ohledně léčby - na formu nehleďte, berte si z příspěvků hlavně informace, podstatu....tak ať je lépe\'red-flower\'


Repto, Vás ráda vidím!🌹 Přišla Vám moje SZ na IF???

Nicméně...každý jsme jiný, to je přece jasné...a např. my dvě to o sobě víme už pěkných pár let...přesto já velmi ctím Vás a věřím, že to platí i recipročně...😉 Proto jsme si také i tak dlouho soukromě psávaly...alespoň já v to věřím, že v tom byl i tento důvod.

To, že je Fido můj nejbližší tvor, tu ví řada lidí...

Repto, promiňte mi to, ale já opravdu nechci psát lidem, kteří mě obviňují z toho, že zvíře zubožuji, že zdechne, vyhladovím je k smrti atd. atd. I já mám často špatné dny, ale třeba jsem teda ten UB se dvěma hranatými závorkami u sebe😄 (i když to tak v reálu není) a neuznávám výpady a neempatii.

Vzpomínáte si, že jste kdysi psávala ostře (a možná i teď?)? ;-) Je to Váš styl, že ano? Vzpomenete si ještě, s kým jste se dostávala do opravdu hodně, ale hodně ostrých sporů?😉 Mám Vám to event. připomenout?

Teď napíšete jinak než bych to napsala já, ale pořád je v tom velký kus empatie a přání dobrého:

Viz: "Jani, pište dál, jak se to s Fidem vyvíjí, jak mu je, jak jste se rozhodla ohledně léčby - na formu nehleďte, berte si z příspěvků hlavně informace, podstatu....tak ať je lépe🌹"

Edit: Vypsání se z problémů, které Vy věcně zmiňujete ale řadu lidí popuzuje, a hodně. Mám pro to své vysvětlení, ale to je jedno. Přesto nechápu jednu věc: Pokud to těmto lidem nesedí, proč mě proboha čtou???

 

Fikovnice
Fikovnice (4302 příspěvků) 15.06.2023, 20:09:22 xxx.xxx.60.0
Odpověď na příspěvek uživatele Leithian z 15.06.2023, 20:02:14

Jani, já jsem ale opravdu strašně bolavá - z Fida. I z těch útoků zde... Vždyť to moc dobře víš.

Nechme Worku spát, prosím...

Fikovnice
Fikovnice (4302 příspěvků) 15.06.2023, 19:49:26 xxx.xxx.60.0
chovd:

Fíkovnice evidentně vše řádně projednala s veterinářkou a je s ní v kontaktu. A že má osobní krizi a chce se z toho tady vypsat je pastva pro zakomplexované nedouky. Byla by škoda, kdyby tímhle bylo vlákno zabité. Mě ten případ zajímá. A přeji megí, až bude řešit existenciální krizi, stejného veledůležitého přímomluvce.


Děkuji, myslím, že tento komentář vystihuje moji situaci opravdu nejlépe...

Nevím, kdo jste a ani mě to teď tak moc nezajímá - nemyslím to ale vůbec zle!🌻

Děkuji za to Člověčenství, které já osobně mám na lidech tak moc ráda, i když mě v životě už tisíckrát těžce ranili. A nikdy ani lidi ani zvířata mít ráda nepřestanu. Nepřejte druhým nic zlého... Bude-li Vás to zajímat, o Fidovi Vám osobně (půjde-li poslat SZ) napíšu. Děkuji.

Fikovnice
Fikovnice (4302 příspěvků) 15.06.2023, 19:42:33 xxx.xxx.60.0
Odpověď na příspěvek uživatele biaca z 15.06.2023, 19:31:45

Leithian, Biaco, děkuji!

Kašleme/kašlete ale na to... Byla ode mě nebetyčná hloupost tuto diskuzi zakládat. Stalo se... Zpět to už nevezmu. Co s rozlitým mlékem, že?

Věřím, že se budeme potkávat - klidně jinde - jak se už děje!👍

Fikovnice
Fikovnice (4302 příspěvků) 15.06.2023, 19:20:34 xxx.xxx.60.0
Odpověď na příspěvek uživatele Bodlinka z 15.06.2023, 19:13:40

Divný šéf, co dodat...

Jo, ještě mě to pustilo: tak buďte ráda, že je to už šéf bývalý, ne?

Fikovnice
Fikovnice (4302 příspěvků) 15.06.2023, 19:11:45 xxx.xxx.60.0
Odpověď na příspěvek uživatele Bodlinka z 15.06.2023, 18:01:55

"...zarazila mě prostě ta reakce, že největší problém je nemožnost dovolené, místo zajásání, že by to nemusel být paraneoplastický syndrom nebo end stage ledviny, ale léčitelná záležitost...."

Toto je výrok hodný člověka s nadpřirozenými schopnostmi - jen to čtení myšlenek Vám fakt dobře nejde... O neempatii jste se už vyjadřovala.

Opravdu navrhuji, nechejme toho! Já mám obrázek o Vás, Vy o mně, svět se točí dál!

Fikovnice
Fikovnice (4302 příspěvků) 15.06.2023, 17:45:34 xxx.xxx.60.0
lesnizinka:

Asi je nerozeznám, pak kouknu, teď musím letět pracovat\'winking\'


Raduš, odepisovala jsem Ti na Tvoji SZ a musím říct, že Tvoji nechuť už nikdy nevstoupit na Psy naprosto chápu!👍

Včera tam někdo nový napsal, že zapomněl, jaké je mezi "pejskaři" toxické prostředí!👎

Fikovnice
Fikovnice (4302 příspěvků) 15.06.2023, 17:27:48 xxx.xxx.60.0
biaca:

Fikovnice - osobně si myslím, že se o zvířata staráte - z mého pohledu máte obdiv - vzít si útulkovou kočku a poskytnout jí milující domov (já osobně jsem vždy chtěla bengála nebo habešsku - pokud bych nechtěla papírovou také bych si vzala z útulku.) A to, že Vás kritizují, že řešíte finance (i když máte málo jste ochotna platit léčbu je obdivuhodné.). Sousedka /důchodkyně nechala svého kocoura raději utratit, jelikož si léčbu nemohla dovolit. /thumb-up


Děkuji Biaco!

Ale ona ta diskuze tak nějak pozbyla smysl... Ráda Vás navštívím třeba na Kočkách...👍

Fikovnice
Fikovnice (4302 příspěvků) 15.06.2023, 16:53:26 xxx.xxx.60.0
Vahine:

Zradou je pro me to, že se ten někdo nemá odvahu se podepsat...


Tak ještě jedna věc:

Vahine, ano, toto je jedna podpásovka...

Ale pro mě nesrovnatelně větší je osočení z nepéče o má zvířata, ze zanedbávání jejich zdraví, naprosto nulová sebereflexe ve snaze o pochopení, že někdy člověk nemůže reagovat HNED, protože je holt velmi vážně nemocný. A to pomíjím, že někdo, kdo dokončil pregraduální studium, by měl znát a vědět, co je sepse. Ale Vahine pochopila jsem, že to zřejmě nemá cenu. Komu není shůry dáno, ani v apatyce nekoupí...

Howgh!

Fikovnice
Fikovnice (4302 příspěvků) 15.06.2023, 16:41:48 xxx.xxx.60.0
Espiro:

Jsem byla rozhodnutá tu k tomu nic nepsat, ale jak vidno, má vůle za moc nestojí angel

Já to vidím tak, že Fikovnice je prostě citlivý tvor s potřebou spousty "slovní omáčky" ke všemu. Proto to může působit dojmem, že pořád jen píše a přemítá a nic nedělá. Což není pravda, pokud jsem postřehla, vyšetření probíhala a probíhají. To, že to sáhodlouze rozebírá a zvažuje to i ono, popisuje ten či tamten problém, je prostě její styl vyjadřování. Ale určitě nebude z těch majitelů, co štkají na internátech a doma jim potichu chcípá zvíře.

Na druhou stranu to, co tu padlo od Bodlinky a Megi (?) mi nepřišlo vyloženě hrubé nebo snad hovadské, aby tu padaly výrazy, jako svině a hajzl. Bylo to přímé? Ano. Nepříjemné? Ano. Přínosné? Věřím, že určitě ano. Toť vše. Takže dramatizovat to (promiňte, Vahine) jako zradu a podobně, je podle mě trošku moc. Není každý sluníčkově milý, to je prostě fakt. A i ti víc přímí a drsnější mají častokrát mnoho užitečného ke sdělení. Vždycky se vedly diskuze, kde padaly i názory nepříjemné, takové, které se člověku nečtou nejlépe, ale o tom to přece je, ne? Tak trochu přibrzděme, na obou frontách.


Možná i moje vůle je slabá, takže naposledy.

Přínosné?? Ne, opravdu ne. Opravdu pro mě ty příspěvky nebyly ani zbla přínosné.

Citace: "Přiznám se, že v tomto jsem slabý kus - rozčiluje mne rozjímání nad jasně viditelným - ať to dělá kdokoli a kdekoli. Třeba taky proto nevydržím dlouho s mou matkou a ségrou, děsivá nepraktičnost."

Co je toto? Přiznání se k osobnostní problematice, o níž u dané osoby vím, již dlouho. Přesto, anebo právě proto, jsem ji mnohokrát prosila, ať na mě nereaguje a pokud se mnou má nevyřízené účty, nechť si je se mnou třeba v SZ vyříká. Nula reakce. Jen vždy čas od času útok, když jsem já na dně??? Víš jaké jsou pak konsekvence u mě? A víš, jaké jsou reakce mých přátel? Nepublikovatelné - na neempatičnost a hulvátství projevené v těch příspěvcích. Pro mě ty entity skončily, ale na Tvoji reakci jsem ještě zareagovat chtěla. A promiň, pokud tam v některých těch příspěvcích absenci empatie nevidíš, tak s tím já nic nezmůžu.

Co je to děsivá nepraktičnost?? To, že mám za sebou cca stovky až tisíce mikrochirurgických zákroků, to, že věřím, že v té hlavě s prominutím nasráno tak úplně nemám? To, že jsem vypiplala Fida z kočičího moru, abscesu a jiných dalších vážných nemocí? To, že jsem do remise dostala fatálně nemocného kocoura s FeLV? Anebo dokonce to, že jsem do parciální remise dostala mého tátu s karcinosarkomem s mnohočetným meta rozsevem? Ano, dostala, a jsem na to hrdá! I když to skončilo fatálně.

Obvykle se takto nevyjadřuji...tak je to jen jednorázové přiblížení se slovníku vyskytujícímu se někde ze začátku této zbytečné diskuze... Vyjma důležitého zjištění, že ti, o nichž jsem si myslela, že v sobě to člověčenství mají, je v sobě opravdu mají. A takových lidí si já budu vždy nesmírně vážit. Oni moc dobře ví, koho mám na mysli...

A rozhodně to není nic proti Tobě... Jsme každá jiná, přesto nic nebrání tomu se spolu přátelit...aby to nebylo vykládáno nějak jinak...🌺

Fikovnice
Fikovnice (4302 příspěvků) 13.06.2023, 21:58:48 xxx.xxx.61.64
Bodlinka:

ne, netrpím empatií k lidem, to si nechávam pro zvířata. protože občas se zase stává, že lidé jsou natolik zahledění do sebe, že na to zvíře se jaksi zapomíná a nějaká láska se stává jen zase obrazem toho člověka a o toho druhého vůbec nejde. inzulín 15 může být stresem, ano. že kocour před rokem měl krev v pořádku je taky možné. ale prostě s cukrovkou se to má tak, že když vidíte pu/pd a mažete na krev a zdiagnostikuje se cukrovka a léky se kompenzuje, tak je možná remise a není to vůbec vzácné a pak máte zvíře na dietě s kontrolami. nebo se na to pu/pd díváte a dumáte a pak remise nebude ale pak není možné plakat, že nebude penzionek. jak si kdo ustele, tak si lehne. jako jasný, boj o vlastní život může mít prioritu, ale to na věci nic nemění. ten virtuální František, co je ve špitále, taky konečně není obézní.


"...jako jasný, boj o vlastní život může mít prioritu, ale to na věci nic nemění."

Rozumím. Život zvířete je pro Vás víc než život člověka. Tak to někteří lidé mají... Já nicméně, abych mohla o svá zvířata pečovat, tak musím aspoň poslední zbytky zdraví mít. Jinak by se o moje 3 kočky jednoduše a prostě neměl kdo postarat. Tak jednoduché to je. Anebo složité, dle úhlu pohledu.

Není to až tak dlouho, co jsem do posledního dechu bojovala o život kocoura s FeLV. Většina by to vzdala. Já jej tehdy dostala do kompletní remise. Stálo to kolem 30 tis. Kč, přesto vím, že to stálo za to.

To, zda bude "penziónek" a "jak si kdo ustele, tak si lehne", naštěstí neurčujete Vy.

Pokusím se o poslední reakci na Vás: Máte-li ve svých myšlenkách obavy o mého Fida, tak na tyto obavy můžete naprosto zapomenout. Pokud tedy já budu žít a budu aspoň trochu schopná fungovat.

Fikovnice
Fikovnice (4302 příspěvků) 13.06.2023, 21:08:47 xxx.xxx.61.64
Odpověď na příspěvek uživatele Bodlinka z 13.06.2023, 20:30:56

Jo, ještě jedna věc: Asi před týdnem nebo pár dny jste mi napsala, že hodnota glykémie 15 může být dána tím, že Vaše kolegyně mi Fida vystresovala... To stejné mi řekla ona dr. - že hodnota 15 není vysoká a na diabetes tak úplně neukazuje. Před rokem měl celou biochemku OK, tak jako teď. I když se tedy ukázalo zvýšené SDMA...

Včera jsme s kamarádkou vzpomínaly, jak to s ním bylo - ještě v únoru při její návštěvě byl velmi hravý. Ano, je to nějaký čas od února do teď, nepotřebuji se obhajovat, přesto píšu, že jsem od té doby přežila dvě sepse. A předpokládám, že tušíte, že sepse může skončit fatálně.

Závěr ze včera z veteriny: Diabetes Vám ještě nepotvrzujeme...i když já si myslím, že ano, že to diabetes je.

A PROSÍM, Fido v současnosti NENÍ ZUBOŽENÉ ZVÍŘE! Byl obézní, 10kg předpokládám, že uznáte, že není optimální váha. Protože mě navštěvují přátelé (kdežto já Fida vidím denně), tak mám od nich info, že teď jim připadá jako normální kocour/normální konstituce.

Mrzí mě, že ze sebe občas tu empatii nevydolujete. A že neumíte vidět věci v širších souvislostech. A víc už fakt nemá smysl dodávat.

Fikovnice
Fikovnice (4302 příspěvků) 13.06.2023, 20:41:55 xxx.xxx.61.64
Odpověď na příspěvek uživatele Bodlinka z 13.06.2023, 20:30:56

Je to jistě Váš nárok takto reagovat...a já Vám to neberu...

Nešlo o bagatelizaci, o tu jde v mém vlastním případě...víc psát nebudu.

Přesto jste si možná mohla všimnout, že jsem v posledních měsících několikrát bojovala o život. To, že dlouhodě bojuji s penězi, ponechám stranou.

No nic, tak je fajn, že se Vám ulevilo!👍