Aktuálně: 2 340 inzerátů269 282 diskuzních příspěvků19 329 uživatelů

Příspěvky uživatele

Zrzavci

Zrzavci
Zrzavci 12.05.2025, 10:54:43 xxx.xxx.226.62
»
Odpověď na příspěvek uživatele Horsana z 11.05.2025, 23:19:19

Capo zistil, ze v padokoch su kone a skriekal tak strasne, ze som skoro ohluchla 🙄 A pasol sa a chodil 🙂 Kiez mu to vydrzi

A kéž, jako Bonita, pak taky běhá jako gazela. 

Co to má proboha s těma noženkama? A jaká je prognóza na zlepšení? Málo, vůbec, hodně…. vím, že budete čarovat, to je mi jasný, tak přeju, ať se zadaří co nejlíp. A přidávám se k Verun s tou závistí.

To je přesně to, proč bych si moc přála být bohatá. Ne pro sebe, mám šécko, co potřebuju, ale přesně tohle bych taky moc chtěla, mít dostatek financí, abych mohla pomoci těm, který lidi zrakvili.

Zrzavci
Zrzavci 12.05.2025, 10:28:06 xxx.xxx.226.62

Hm… jak to tak čtu zpátky, co kdo píše……… tak možná ani to rozdělení registrovaní, neregistrovaní, nedává smysl? Pokud by to mělo uškodit diskuzi???? Přemýšlím, jestli to vlastně na té IF k něčemu bylo? Já to pak už nějak nevnímala, tak si nevybavím. Jen vím, že to bylo. 

Zrzavci
Zrzavci 12.05.2025, 08:32:06 xxx.xxx.226.62
»
Odpověď na příspěvek uživatele Orionka z 12.05.2025, 08:26:01

🙂

No, právě. Jako jasný, že na výstavu ta úprava jiná být už dneska musí, nicméně, právě proto, že je to celý vyhnaný do extrému, mi to nepřijde normální. Už to není o psu jako takovém, ale hodně o úpravách, které leckdy mají i zakrýt určité nedostatky. 

Zrzavci
Zrzavci 12.05.2025, 07:31:20 xxx.xxx.226.62

Tohle je to, co me nasere pokazdy nejvic, histericky zensky

Tohle není o hysterii, ale o slušném chování, kdy by mi opravdu bylo stydno, když mi někdo nabídne pomocnou ruku, běžet posléze za paní Šárkou a jejím ansámblem, když si zrovna s prominutím prdnou. Neuvažovala bych o tom ani v případě, kdy by došlo bývalo ke slušnému rozloučení. Neb by mi to přišlo tvrdě nefér, vůči tomu, kdo mi nabídl pomocnou ruku. Sebrat se a pak mu následně udělat pápá a zase odejít? Mmm, tohle nedělám.  A knížku si radši teda napíšu sama.

Zrzavci
Zrzavci 12.05.2025, 07:20:05 xxx.xxx.226.62
»
Odpověď na příspěvek uživatele Buggyra z 12.05.2025, 06:42:53

No tak tohle už mi vůbec hlava nebere. Výzkumně kus kopřivy strčím do mrazáku a zjistím, jak pak funguje. A! Tak mě napadá, že to by byla úplně nejlíp cesta, udělat si kopřivovej špenát a mrsknout to do mrazáku pro psí maso a jen bych si to pohodlně vytahovala.

Zrzavci
Zrzavci 12.05.2025, 07:15:29 xxx.xxx.226.62
»
Odpověď na příspěvek uživatele Ladd z 12.05.2025, 00:49:53

Díky - by se dalo dát do robota, on by si s tím měl poradit, udělám jen vzzzum. Na druhou stranu-když to spařím, já mám čaj a slípky kopřivy. Fajn, vědět, že jdou obě varianty. 

Zrzavci
Zrzavci 12.05.2025, 07:13:57 xxx.xxx.226.62
»
Odpověď na příspěvek uživatele Horsana z 11.05.2025, 23:02:30

Dík - ty jo to by mě fakt nenapadlo, že jim to na tom jazyku nebude vadit.

Ale uz ma fakt nepalila

mě jako nepálí, ale štípe trochu, nic co by se nedalo vydržet, oproti čerstvý je to jiný, ale když jsem si to představila v puse, na jazyku, tak mi to nepřišlo, že by se mi do toho chtělo. 🙂 Ale připomnělo mi to, že bych se mohla kamarádky zeptat, jestli nebude chtít zase nasušit.

Zrzavci
Zrzavci 12.05.2025, 07:09:10 xxx.xxx.226.62

No ne, tak ono to je jasný, že určitá psí srst potřebuje úpravu, to zase jo, to bez debaty, ale tohle, mně osobně přijde jiný, je to soutěž lidí, psy tam hoděj na šňůry a jede show a všechno to s tím spojený.  Já jak na ty zvířata koukám pro spoustu lidí z jiného úhlu, tak mně přijde zbytečný tvarovat psům na zadku z chlupů boule, vystřihávat je jak bonzaj na pikomilimetry přesně, lakovat atd. ….. když by ten čokl mohl být venku. 🙂

Zrzavci
Zrzavci 11.05.2025, 22:51:52 xxx.xxx.2.188
Anonymní:

Zase psi trochu jinak: Soutěž psí krásy a lidské zručnosti. V Praze své síly měří 140 psích kadeřníků

https://www.novinky.cz/clanek/domaci-soutez-psi-krasy-a-lidske-zrucnosti-v-praze-sve-sily-meri-140-psich-kaderniku-40520646#utm_content=ribbonnews&utm_term=pes&utm_medium=hint&utm_source=search.seznam.cz


Příšerný. Nic víc se na to nedá říct. Chudáci psi.

Zrzavci
Zrzavci 11.05.2025, 22:02:00 xxx.xxx.2.188

Já na sušenou kopřivu normálně sahám rukama, nepálí mě.

já ji taky do toho čaje beru rukou, ale….. štípe mě. Ne tak jako čerstvá, ale říkala jsem si - na jazyk ?

A nejlepší je, dát ji čerstvou přes noc vyluhovat, to je pak ráno takový hodně příjemný a plný života pití. Lepší, než čaj z čerstvých. Stejně tak třeba šípek, svízel -ta chutná jako čerstvý hrášek.

Zrzavci
Zrzavci 11.05.2025, 21:56:21 xxx.xxx.2.188
»
Odpověď na příspěvek uživatele Varaxi z 11.05.2025, 21:52:52

Pak v zimě to dáváme do míchanice.

jo, takže namočený, tím pádem to tak neštípe. dík.

Zrzavci
Zrzavci 11.05.2025, 21:33:30 xxx.xxx.2.188
»
Odpověď na příspěvek uživatele Varaxi z 11.05.2025, 21:25:55

A to opravdu stačí? Na takhle relativně velký kousky ? To nemusí být na prach, nebo prostě jemněji? Díky,  tak to v mém případku, s pár slepicema půjde prostě nasušit a pak to stáhnout v rukavicích a podrtit v ruce. A! Teď mi to došlo ale - i tu sušenou dáváte do směsí, nedáváte samostatně, takže dojde k namočení, že jo?

Horsano a jak to konzumuje ten kůň? Já se zítra můžu kamarádky zeptat, ale kdybyste tu teď byla, líp by se mi usínalo, protože nad tím nebudu muset meldovat 😀

Zrzavci
Zrzavci 11.05.2025, 21:21:02 xxx.xxx.2.188
efe:

Jsem pro kompromis: některá témata jen pro registrované, některá bez omezení. 


Jo, kompromis - když byla IF normální, tak na začátku to bylo neregistrované a pak tam byly obě možnosti.  Sice jsem to tehdy nechápala, ale dneska, kdy se někteří lidé chovají - řekněme divně- je pak fajn se - pokud chci, pohybovat v prostoru, kde vím. A to i proto, že je pak zkrátka diskuze přehlednější. Já jak nekoukám na IP adresy a pod., tak rozlišit, kdo na koho a co anonymně reaguje, pokud se jich sejde víc, to zkrátka nejde. Teda jde, to je jasný, ale je to nepřehledný.

Zrzavci
Zrzavci 11.05.2025, 21:08:40 xxx.xxx.2.188
Bodlinka:

proto ani nenakukujeme a netvoříme nejen content, ale ani traffic.


Přesně tak, protože nakukováním pomáháme. A jsou věci, kde já pomáhat nebudu.

Zrzavci
Zrzavci 11.05.2025, 21:07:39 xxx.xxx.2.188
»
Odpověď na příspěvek uživatele Horsana z 11.05.2025, 10:50:10

Milý, milý Kápo,

jsem moc ráda, 

že Ti to takhle klaplo.

Že zrovna Horsana Ti bude krýt Tvý záda.

A přeju Ti, aby se jí podařilo Ti ty záda vykrýt natolik, že ten hrob si ještě dlouho počká.

Zrzavci
Zrzavci 11.05.2025, 21:00:19 xxx.xxx.2.188
»
Odpověď na příspěvek uživatele Varaxi z 11.05.2025, 20:48:44

Sušenou ale milují. Sušíme různé bylinky, jitrocel, pampelišky, brutnák, ale kopřiva je kopřiva.

Rozdrtit, nebo prostě jen tak pověsit, ať si ozobají? Na tý ruce i sušená je cítit. však se z kopřivy taky dělaly ve středověku košile za trest, tak pak na jazyku jsem si říkala, že to musí vadit.

Zrzavci
Zrzavci 11.05.2025, 20:58:35 xxx.xxx.2.188
»
Odpověď na příspěvek uživatele Horsana z 11.05.2025, 11:57:08

tak sekajú a sparujú a miešajú so šrotom.

díky, přišlo by mi to divný, ji nespařit, ale nikde jsem na to nenarazila, když jsem se  teď dívala, píšou nasekat, smíchat se směsí. 

Ale sušená je pochúťka pre kone, to pohlcú ako najlepšiu lahôdku. A v ruke nepáli, lebo ju chytám a ľudia si z nej robia čaj (ja nie, nechutí mi).

no nepálí, jako čerstvá, ale na ruce ji člověk cítí právě - já suším a čaj dělám - tak si říkám, na tom jazyku - to koním nevadí? Já jsem kamarádce pro koníky posílala sušenou - z chalupy, je to naprosto čistém prostředí, tak jsem jim nasušila a poslala, ale netušila, jak se to dál podává - rozemletý, nebo si to prostě berou tak??

Zrzavci
Zrzavci 11.05.2025, 20:54:20 xxx.xxx.2.188
»
Odpověď na příspěvek uživatele Hajdalka z 11.05.2025, 18:55:03

Dobrý den, nešlo by, prosím, dát foto? Jestli jo, díky předem. Chystám se teprve slípky pořizovat a “studuju”, co všechno se kolem nich může stát. Tak, že by člověk rovnou věděl, kdyby se mu to stalo. 

Zrzavci
Zrzavci 11.05.2025, 11:47:59 xxx.xxx.2.188
»
Odpověď na příspěvek uživatele Anonymní z 11.05.2025, 11:38:49

Ano, správně. Ta zvířata. A i ona mají své potřeby - mimo jiné i na pohyb. 

Žádný organismus který je týrán a je jedno jak, jestli psychicky nebo jinak, neprosperuje. Natož aby se množil

Není pravda, dcera úchyláka Frice, držená ve sklepě, týraná psychicky i fyzicky mu povila dítě . Nezemřela, zvládla těhotenství, porod, léta ve sklepě…….

Dívat se na potřeby zvířat emotivním pohledem člověka je zvracenost doby

A jo takhle! Vám přijde zvrácené, že chce člověk dopřát zvířeti důstojné žití. Tak to je překvapivé. Tak popravdě musím napsat, že mně zas přijde hodně zvrácený Váš náhled. Hodně zvrácený. A s takovými lidmi se já nebavím, tak to se nezlobte, ale sbohem.

který ocení bidýlka ve venkovní volieře.

No jo, no, tak ne. Ale já se těším, až sem dám fotky, jak si holky užívaj solár venku na bidýlku. 

Sbohem, tímto příspěvkem opravdu končím debatu a sednu si na ruce, kdybyste psal jakýkoliv cokoliv, protože jestli máte tyhle náhledy, tak ty se mi dost příčí. 

Zrzavci
Zrzavci 11.05.2025, 11:38:16 xxx.xxx.2.188
»
Odpověď na příspěvek uživatele Varaxi z 11.05.2025, 10:56:17

že právě v tom košatění se to začalo opakovat, Vy jste na to reagovala dle mého názoru jako na novou informaci,

Já jsem prostě slušně odpověděla na to, co mi kdo psal. To je přece slušnost.Snažím se odpovídat na každou reakci, protože si s tím dotyčný dal čas a práci. Jediný co jsem považovala za nový je komínovej efekt, ten jsem buď zapomněla, nebo mi utekl. Já opravdu nějak nastudováno mám.

Teď třeba studuju podávání  kopřiv. Protože mi prostě přijde divný, že se nespařují, jen nasekají. No a bojím se tady zeptat 😀 😀 . Pamatuju si, že kačenkám malým se dávala směs, sekaný kopřivy a šrot, no ale byla jsem malá, nepamatuju se, zda se předtím spařovaly. A kopřiva pálí i usušená, tak mi přijde - pro mě- divoký jim to dávat - ať už syrový, nebo sušený, jen tak. Tak jsem si řekla, že na to půjdu empirickým výzkumem - budu koukat, zda oždibujou živý kopřivy a ptát se nemusim. 😀

nemohu tedy upřímně prohlásit, že Vás miluji.

a já si myslím, že by to ani nebylo fér vůči otci zvířete. 🙂

Každopádně, ale! Je to skvělej způsob řešení. Horsana má pravdu. A já zas miluju to, že toho tolik víte. Opravdu.

Horsana

A vtedy byvaly sef povedal, ze tak jej kurva povedz, ze ju milujes!

Děkuju. Já - teď to bude blbý!!!  😀 😀 , když to napíšu v týhle souvislosti - ale naprosto miluju, co vždycky píšete. Já jsem se o tenhle přístup, poté, co jsem manželsky lehce dozrála - snažila, o to nějak tohle uvést do života v rámci partnerských neshod, nějakou. A nejsem v tom úplně šampijounka. Ale! Nevím proč, mám pocit, že tak, jak jste to napsala teď - že bych to teď dokázala implantovat, že to nějak zacvaklo na správný místo, tím příběhem.  Takže díkec. Myslím, že až budou zase talíře lítat, přicválá Horsana a dá mi pokyn 😀 😀