Jozefčíku, už máte dexterku? Koukala jsem, že dáváte pryč jerseyku… zajímaly by mě zkušenosti s dexterkou pak do budoucna 🙂 Jsem naprostý kraví laik, ale dextery se mi moc líbí a ráda bych někdy měla doma, osud tomu zatím nechce, tak aspoň nasávám informace 🙂
Bodlinko, ty vyhazované hrnečky jste postavila ke konťáku nebo máte kam je umístit do dobrých rukou? My máme v práci nějaký nedostatek hrnků, klidně by se dalo pár kousků tady umístit, budeme je mýt v myčce a dávat do nich kvalitní kávu a uvědomujeme si, že je to závazek na pár let, než je zase někdo rozkrade 🙂
Což majonéza. Ale podle všeho si někteří lidé k pizze standardně dávají kečup. Jakože si ho napatlají na hotovou pizzu. Teď na dovče nám posílali balení kečupíčku v krabici s pizzou 😀
V tom případku asi zavolat záchranku, ať tě do toho špitálu hodí a odeberou tam. Pak se můžeš zase nechat odvézt dom… Ale to se mi snadno povídá, že. Člověku se nechce cestovat a měnit prostředí v takovém stavu.
Skrytá vada - odstoupení klidně po celou snáškovou životnost slepic 🙂
Slípky z Kosiček vypadají po rozvezení úplně stejně jako když mi je vytáhnou z drůbežárny před mýma očima. Jen tolik nepáchnou 😀 A nádavkem mám v bedýnkách tak od poloviny cestovatelek pěkně po vajíčku (nerozbitém - takže cestují v klídku). Jo, jedna byla zřejmě manipulací nebo cestou nějak pochroumaná, ale postavila se brzy na nohy. To se mi jinak taky stalo, že jsem jim přímo u drůbežárny dvě slepice i vracela, protože vypadaly blbě, tak jsem je rovnou vyměnila na místě za jiné životaschopnější. Pan ošetřovatel se omluvně usmál a s veškerou ochotou mi vybral ty nejkrásnější z další klece.
Taky jsem uvažovala o tom, že byste mohla dát na přechodno prostě na obě strany sedla jednoduše prodlužky zápinek a bylo by vyřešíno (na rok…). Jenže pak mě napadlo - nebude přeci jen poníkovi a ještě s tím vydutým břichem vadit přezka za loktem? Hm…