23.02.2024, 08:31:35 xxx.xxx.224.101
Zasmání.
Zasmání.
Když já si ještě pamatuji, že to býval medvídek koala. Nebo taky koala medvídkovitý. Takže podle vzoru pán? V druhém případě vlastně nevím.
Děkuji. Teď už je mezi námi jasno.
Já se k těmhle otázkám ani nedostala. Viz výše.
Děkuji.
Tak něco takového mi vlastně vyrobil táta před 40 lety - z komody po babičce. Akorát mřížka byla nahoře a vepředu sklo. A kupodivu to fungovalo - jako, že ptáci do toho skla nenaráželi. Měla jsem tam zebřičky a chůvičky. I odchovy. Byť jsem byla velký amatér. Zpětným pohledem.
Tak teď nevím, asi si sedím na vedení. Souhlasíte s mým příspěvkem nebo ne?
Však jsem psala, že vypiplat papouška není žádná sranda.
Tak to je jiná.
Tak nějak. Taky jsem zkusila a nedoodpověděla.
Doron:Ony opravdu vypadají roztomile
Pro mě ne. Mám ráda kočky, které z místa vyskočí metr i víc vysoko. Nějak to k nim prostě patří.
To jsem si myslela. Takže klidně podepíšu cokoliv, protože se mi nemůže nic stát.😕
V Americe? Kde je legální odstraňovat psům hlasivky a kočkám amputovat poslední články prstů?
A vlastně, nemusíme do Ameriky. Když i u nás veti kastrují psí nebo kočičí mimina. Tady ochránci ještě nefungují.
Mně to právě stejný nepřijde. Kuřatům, kachňatům… nasypu krmení a už se obslouží sama. Ten čerstvě vylíhlý papoušek asi ne. Nebo se pletu?
Pro mě je to stejný rozdíl jako mezi hříbětem a štěnětem. To druhé potřebuje mnohem víc péče.
Anonymní:A to jako proč? Husí, slepičí nebo kachní jsou v pohodě? Myšlení některých současných jedinců je neuvěřitelné
No já nevím, ale odchov housat, kachňat nebo kuřat z násadových vajec mi přijde jednodušší než u těch papoušků. V tom prvním případě je to častější, existují krmné směs pro jednotlivé věkové kategorie a mláďata jsou v podstatě hned po vylíhnutí samostatná.
Ale nepohybuji se mezi exotickým ptactvem, tak se můžu mýlit.
V neděli jdu s turisty na výlet. Tak se budu rozhlížet a poslouchat.