Tuční sú, ale krásni a v tej vagonetke úplne dokonalí 😍
A čert je tiež super, super desivý, heh.
Tuční sú, ale krásni a v tej vagonetke úplne dokonalí 😍
A čert je tiež super, super desivý, heh.
Diabetes a moja stará fenka, njn, bola na inzulíne, bola som vtedy ešte študentka, ale celá liečba bola pod drobnohľadom vetky, ktorá sa metabolike venovala, ale diagnostikovali sme to neskoro (lebo ona bola vždy zdravá a ja stále pri koňoch…) a fenka oslepla, inak ok, diéta bola nejaká spešl, robila som ju doma podľa spešl kľúča, bolo to časovo náročné a počas štátnic som jej kúpila Hills diétu, diabetickú a dodržala prechod aj dávkovanie na mg presne a glykémia jej aj tak vyskočila tak strašne, že som sa z toho vtedy skoro zbláznila, fakt dlho trvalo, kým sme to ustálili…blbý Hills, povedala som si vtedy, kašlať na neho….a odvtedy vraj ešte išiel s kvalitou véééľmi dolu, ale to sa nedozviem, lebo ho nikdy nikomu nedám, no.
Fenka bola už staručká, keď dostala záchvat pankreatitídy, tak mi ju doma vet utratil, lebo to proste bolo príšerné, njn.
A pochovala som ju na lúke pri koňoch a na druhý deň prišla tisícročná voda a spláchla ju kamsi do preč, njn.
K varenej strave- vždy sa odporúčalo k nej podávať granule, pretože sú obohatené o vitamíny, ktoré sa varom rozkladajú, alebo proste iný zdroj vitamínov-zvlášť.
Ale berte to tak, že nie som psí vet (a mačací už vôbec nie) a že len občas niečo začujem o výžive malých zvierat, tiež som pracovala pre Farminu, takže ma ťahá k jej produktom a že sama mám psa, ktorý je tak strašne nežravý, že jeho kŕmenie je niečo ako posvätný rituál, vrátane polohy psa, človeka, planiet, porcelánových misiek a tak tak podobne, proste kŕmne psycho, na ktoré tu nikto nemá, si trúfnem povedať 😀
A ešte má aj epileptiformné záchvaty. Ale vzhľadom na podmienky a na stav, v akom sa ku mne dostal, tak ja myslím, že už aj presluhuje, heh.
Foto spomienkové (rok 2008), Lelika, vtedy už slepá a náš posledný knírik, Arrow 🙂
A súčasné hyeny. Škvrnité.