Aktuálně: 1 954 inzerátů277 500 diskuzních příspěvků19 739 uživatelů

O všem a o ničem :)

Horsana
Horsana 09.02.2026, 20:28:58 xxx.xxx.17.114
»
Odpověď na příspěvek uživatele kometa z 09.02.2026, 12:37:25

No, kovove tycky to su, ale nasadzuje sa to na pysk, len to netreba tocit, ako fajku a da sa to “uzamknut”.

Verun
Verun 09.02.2026, 22:21:27 xxx.xxx.220.9
»
Odpověď na příspěvek uživatele Saga z 09.02.2026, 13:52:14

Opthalmo Septonex je myslim volně prodejný(zrovna dneska jsem na něj koukala a že ho musím dokoupit zase)…když má kobyla oci podrážděné od much nebo ji neodtékají slzy(ucpaný slzný kanálek-i se proplachoval ale furt se ucpává) a má ho olepené. Máznu,kobyla drží…jeden čas jsem oplachovala světlíkem lékařským.jsou i kapky .asi bych ponikovy něco “naordinoval” aby očko mělo pohodu.

Určitě ne betadinu🙈.

Obrázek
Lenacia
Lenacia 10.02.2026, 05:01:33 xxx.xxx.51.146
»
Odpověď na příspěvek uživatele efe z 09.02.2026, 11:34:53

Český sportovní kůň (Slovenský teplokrevník).

Na dotahování podbřišníku je teorie vředy…

Na problém s injekcí je teorie, že je Tia tak trochu pinda. 

Saga
Saga 10.02.2026, 07:37:01 xxx.xxx.167.183
»
Odpověď na příspěvek uživatele Verun z 09.02.2026, 22:21:27