Aktuálně: 4 549 inzerátů178 341 diskuzních příspěvků17 808 uživatelů
balu
balu (1656 příspěvků) 26.06.2023, 13:13:10 xxx.xxx.72.176
---:

Tak koncem týdne už se asi dozvíme nový vzhled iFauny. Jak se těšíte? Co od toho očekáváte?


Nic neočekávám. Ifauna je pro mě mrtvá.

balu
balu (1656 příspěvků) 26.06.2023, 11:27:16 xxx.xxx.72.176
Odberryho:

Těch pár jednotlivců, co zachraňuje myšky, má na přemnožení rozhodně menší vliv než ti, co je tráví. Ti totiž zařídí, že uhynou dravci, kteří je pak pozřou. A dravci se nemnoží stejnou geometrickou řadou jako ty myši. 


Předem - nejsem odborník a neznám statistiky úhynů dravců po požití otráveného hlodavce. Pokud vím, v případě úhynů dravců po požití hlodavce bylo vždy zjištěno, že k otrávení byl použit karbofuran, který je ale u nás několik let zakázán. Tedy ne po použití běžného jedu - otráveného zrní - které je v běžné maloobchodní síti, a které používáme my. Čím se tráví hlodavci na polích nevím, ale nepředpokládám, že by bylo povoleno něco, co je tak nebezpečné pro dravce. 

Jak jinak, než otrávením, by se měly redukovat počty hlodavců? 

balu
balu (1656 příspěvků) 26.06.2023, 10:31:52 xxx.xxx.72.176
Arosek:

No, pokud se ty nase myse dokazou vratit, tak pred nima smekam. 11 km od baraku, v lese, uprostred niceho ... good luck :)

 

Jinak u nas hubi (nejen mysicky) cela smecka. Jak capnou mys, nema sanci. Mame to vyrovnany - ja zachranuju, oni likvidujou :)


Tak vy je vozíte 11 km, to jste předtím nepsala... ať se projedou, že... nechápu, fakt nechápu zachraňování myší, potkanů, slimáků, atd. Přemnožení nepřináší nic dobrého...

 

balu
balu (1656 příspěvků) 26.06.2023, 08:19:22 xxx.xxx.72.176
Sardullah:

Mě upozorňovala přímo deratizérka, že zvíře kočka..pes apod., které by chytilo a snědlo otrávenou myš, tak by mohl být problém. Taky jsem viděla myš po pozření této otrávené návnady, jak byla zpomalená a nebyl problém jí chytit. Teda alespoň u toho jedu, co používají oni.