Aktuálně: 1 851 inzerátů280 742 diskuzních příspěvků20 040 uživatelů

Příspěvky uživatele

Horsana

Horsana
Horsana 12.03.2026, 06:25:26 xxx.xxx.16.152
»
Odpověď na příspěvek uživatele Daja z 12.03.2026, 03:58:50

Ona a Flora mali rovnakeho majitela.

Esteru som poznala skor, bola zrebna. Nadherna velka biela kobyla.

Zrebit sa ju previezol do inej stajne, odvrhla to zrieba, bolo dysmaturne, chodilo po sponkach, no, mulica jak vysita. A hladali niekoho ku zriebatu.

Nasli mna, zriebatu sme zo skoly doviezli nahradnu matku, ta ho prijala, no nemala tolko mlieka, tak sme malu museli davat cicat k matke, to tolerovala, zrieba potom hned slo z boxu prec.

A toto trvalo 4 mesiace, ja som tam byvala, aj s kamoskou.

Vypiplala som to zrieba, hoci tam chodili veti prehlasovat, ze to je mrtvola. Bola som vtedy este studentka, ale tvrdohlava som bola viac, nez akakolvek mulica, heh.

Potom majitel priviezol aj Floru, ale “moja” bola Estera, na Flore jazdila kamoska.

Zo zriebata vytastla nadherna velka kobyla, zial mala mesacku, uz je uplne slepa, Estera jej nakoniec na sklonku zivota robila vodica. Zriebatu, ktore nechcela.

To su take pribehy…njn.

Horsana
Horsana 11.03.2026, 16:40:42 xxx.xxx.16.152

S majitelom k cudzim konom no problem, na Sihlu chodim rada do stada, napriklad, ale nie sama.

A su to male kone.

Horsana
Horsana 11.03.2026, 16:38:55 xxx.xxx.16.152
»
Odpověď na příspěvek uživatele kometa z 11.03.2026, 14:41:16

Mobily, njn…to neznasam, ked robia.

Horsana
Horsana 11.03.2026, 16:36:31 xxx.xxx.16.152
»
Odpověď na příspěvek uživatele Zrzavci z 11.03.2026, 14:30:35

To som detom hovorila o otrave durmanom u koni, kde som bola, to bol masaker, aby vedeli, co ich caka, hehehe.

Ako isla zena so svagrom hladat manzela, majitela tych koni, ktory to cele nechtiac sposobil, na povalu uz rovno s nozom, taki si boli isti, ze sa tam obesil.

Jedna studentka sa rozplakala.

Nuz, zle sme si vybrali, ale co uz, musime vytrvat 😉

P.S. Vyhrala zmrzlina 😂

Horsana