Aktuálně: 2 477 inzerátů • 293 008 diskuzních příspěvků • 21 480 uživatelů

Příspěvky uživatele

Sardullah

⋮
Sardullah
Sardullah 19.04.2025, 16:58:52 xxx.xxx.189.104
»
Odpověď na příspěvek uživatele Dublinbarzoj z 19.04.2025, 16:50:19

Fotky barzojíků krásný jako vždy….a ty bloncky k tomu…to máte holky dneska 2v1.🤗

⋮
Sardullah
Sardullah 19.04.2025, 13:54:02 xxx.xxx.189.104
»
Odpověď na příspěvek uživatele Vahine z 19.04.2025, 13:19:45

Já jsem takový kynologický játro…pro mě to bylo strašně těžký čtení…a upřímně, tím, že nejsem úplnej začátečník a s normálním psem si tak nějak poradím, tak jsem v tom spíš hledala inspiraci na výchovu pyrenejky. Jenže všechno (alespoň mi to tak přijde) je na principu odměňování aneb “zadarmo ani kuře nehrabe” a já prostě nenašla nic, co by pyrenejka venku akceptovala jako odměnu…takže mi to celé bylo tak nějak na nic. 

Upřímně jsem z toho byla celá taková zklamaná, ani nechci říct zklamaná, protože obsah knih dává smysl, ale spíš frustrovaná, že se ty knihy zde často doporučují a začátečníkům a já z toho nejsem schopná cokoliv implementovat do své výchovy psa (berňáka nepočítám)….naštěstí toto období pominulo, s Ginou jsme si řekly, že se na nějakýho Šustu můžeme krajcvajc, že si to budeme dělat dál po svém …v našem případě dle hesla “umíněnější (zabejčenější) vyhrává”…kde ta umíněnější musím být já…to teda venku a doma hodně diskutujeme, protože tam můžu říct, tak mi vlez na záda, si tady zmrzni na zahradě, když nechceš jít dom…

Byla jsem frustrovaná z toho, že teoreticky všecko chápu, že to dává smysl a zní to logicky, ale prakticky…prosím řekněte mi to nějak normálně…já se psy funguju hodně pocitově a tohle je nějak mimo můj záběr. 

Nicméně si myslím, že třeba v pořadech Kočka není pes, co běželi na ČT1 by bylo pro lidi přínosnější, kdyby tam místo RD byl Šusta, že by to bylo pro lidi srozumitelnější.

Tak přeju příjemné počteníčko…

⋮
Sardullah
Sardullah 18.04.2025, 14:49:22 xxx.xxx.221.216
»