15.08.2026, 14:18:39 xxx.xxx.147.163
Takže nic z toho, co říkáte, nedává smysl.
Schválně, jestli anonym zareaguje.
Takže nic z toho, co říkáte, nedává smysl.
Schválně, jestli anonym zareaguje.
Stačilo by, kdybys, nedůvtipná Eliško, řekla: “Omlouvám se, nechtěla jsem vám vyplašit to, na co tady dobu čekáte.”
Nestačilo by. Nikdo na mě nebude hulákat při volném průchodu lesem, kdy mám psy poctivě na vodítku. Nemůžu čuchat, že tam čeká zahraniční klient na jelena (se mi znovu vybavil Jahelka, i když tam vyhlíželi medvěda).
Dle vaší rady měl takto začít dotyčný - nezlobte se, ale mohla byste jít jinudy, protože…
Pak by celé toto vlákno ani nevzniklo.
Dublinbarzoj:Barzojásána
Jo, to bude ona! 🙂
Schválně, jestli ji v Indii znají.
je to fakt na pováženou
Psí jógin, no. Nějaká asána.
Sousedka vykrmovala kuřata. Velikosti malé husy. Za cca 500 Kč jsem měla 12 porcí. Polívka, pečeně, rizoto…
a nakonec pomohly až ATB
Kamarádka (pracuje jako dojička) kdysi nakradla pro mou kobylu aplikátory do vemene - taky pomohly. A jiná kamarádka vyrobila domácí konopnou mast, kterou jsem mazala poté.
většina těch tyčinek je sladká).
Já neběhám, což je tady asi známo. Chodím. A jako doplňovadlo energie je pro mě česnečka a pivo.
že Bezděz je pohodový kopeček proti Ralsku (a jiným klenotům).
Dobré vědět. Kam NEchodit.
Moje kondice je hanebná. Už víc jak půl roku čekám, až mě přestane bolet koleno. Které mě limituje hlavně při cestě zpět.
Takže, když si představím, co budu muset slízt, tak radši nejdu ani nahoru.
No tak na Bezděz jsem před pár lety VYŠLA a myslela, že to jsou mé poslední minuty.
Vy nejste normální. Klobouček!
Zkušenost s ledvinovým kocourem.
Byl na renal kapsičkách a granulích (které asi po dvou letech přestal konzumovat). K dietě stejně dostával pár kousků masa, jenom na chuť. A když měl nežravé období, klidně jsem mu nabídla i velmi nezdravou tlačenku.
Na téhle dietě-nedietě fungoval pět let. Dožil se devatenácti.
Ale jistě, že se staví parkoviště marketů na polích a loukách