Aktuálně: 2 489 inzerátů241 069 diskuzních příspěvků18 737 uživatelů

Příspěvky uživatele

JanaJanaJanaJana

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 03.04.2025, 10:39:28 xxx.xxx.27.179

Všechny komentáře kdekoli na sockách pod jakýmkoli článkem a příspěvkem jsou jen výronem frustrace obou protistran, čili nečtu. Nemám ráda, když jsou na sebe lidi zlí za názor. 

Mmch. ona není hezká ani diskuze mezi odborníky na vlčí problematiku, to je taky jeden z důvodů, proč jsem z toho nakonec vystoupila ještě než jsem se tím odborníkem stihla stát 😀 bylo to strašně toxický. 

Lidské názory čtu jenom tady, jelikož tohle je jedno z mála míst na českém internetu, kde se k sobě lidi chovají slušně (až na výjimky), a dokonce se tady člověk kolikrát ještě ěnco dozví 🙂

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 03.04.2025, 10:29:05 xxx.xxx.27.179
»
Odpověď na příspěvek uživatele trojAAAcko z 03.04.2025, 10:23:28

Proč by se mělo střílet do všech smeček, když ne všechny působí škody? My se tady baví přece o těch zvířatech, která “dělají problémy”. Jinak koumáte něco, co už je dávnou vyzkoušené, ano fungovat to, bude, ano, stojí to peníze, ale ty prachy jsou , nebo alespoň doposud byly 😀 jen to zabere čas no a minimálně naše národnost je zatížená na rychlá a neefektivní řešení.

Jinak monitoring vlků zas není až takový problém, většinou žijí v oblastech  CHKO a můžu vám garantovat, že ti lidé, kteří v těch oblastech pracují a pohybují se v terénu, tak moc dobře ví, kolik je kde přibližně zvířat a kam dát fotopasti. Strávila jsem měsíc na Muráni na NP a tam lidi vědí, kolik je na jakém vrchu v lokalitě smeček a přibližně o kolika kusech. To prostě nažijete. Mimochodem lesáci to vědí taky. To prostě jde a to tam mají vlků minimálně třikrát tolik než u nás…minimálně.

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 03.04.2025, 10:15:58 xxx.xxx.27.179

JInak tady ještě jedna ze studií o útocích vlka na člověka:

https://www.wwf.de/fileadmin/fm-wwf/Publikationen-PDF/Deutschland/Report-Wolf-attacks-2002-2020.pdf