Aktuálně: 2 451 inzerátů • 292 587 diskuzních příspěvků • 21 420 uživatelů

Příspěvky uživatele

Xerxova

⋮
Xerxova
Xerxova 21.08.2025, 08:14:26 xxx:xxx.5249:be2

tak tedy něco málo fotek z venčení uplynulých dní… a pak vás snad dočtu (jela jsem bez techniky). Byly jsme ve čtyřech generacích - babča (na sedmé fotce)  je v těch dvaadevadesáti fakt neskutečná (ano - chodila jen kolem chalupy a počítala krávy na pastvině a hodnotila vybavení kolem funících turistů… a dřímala na lavičce s výhledem na bílé vrcholky Divokýho císaře). Prostě program byl různý - Yoda na bobové dráze taky nejezdil… na rozdíl od vnoučat. Ale užili jsme si to parádně všichni.

Yoda perfektně zvládal krávy - i průchod mezi dvěma (to když se každá pásla na jedné straně cesty), jen jedna černá (byla i jiné stavby těla a byla jako jedna z mála rohatá) se mu nelíbila a on se nelíbil jí ("vrčela" na nás 😲 a byla schopná ho jít provokovat k ohradníku těsně u chalupy - a to měly krávy k dispozici obrovské prostory). Krav tam bylo mraky a vyhnout se jim nedalo. Koníci a kamzíci byli vzácnější. Yoda v horách osvědčil, že je kamzík jizerskohorský - nevadila mu ani suťová pole, využíval cestou napáječky pro dobytky (a já mu vláčela pro jistotu vodu). 

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
⋮
Xerxova
Xerxova 16.08.2025, 06:17:00 xxx:xxx.b7ab:17d5

u nás včera “návrat” rorýsů - nebylo jich moc, ale nebyl to ten samotář z počátku týdne. Asi přelétají ještě nějací opozdilci… ti “naši” už prostě týden nebyli

⋮
Xerxova
Xerxova 15.08.2025, 06:41:25 xxx:xxx.f18:7b13

taky volám - i několikrát za den - a to bydlí mamina u sestry. Ono už dost kamarádek mamce odešlo (je jí 88)… a ona byla vždy společenská a řečná a tak jí každý hovor udělá radost. A to je pořád aktivní.  Druhou babču (tchýni - už 92 roků) máme doma - takže tu si monitorujeme bez telefonování.

⋮
Xerxova