Aktuálně: 4 319 inzerátů190 583 diskuzních příspěvků17 960 uživatelů
Tenurri
Tenurri (455 příspěvků) 04.07.2024, 09:16:06 xxx.xxx.213.118

Nejsem žádný odborník, ale teda sama bych se zachovala tak, jako Puma. Pokud jsem byla u několika veterinářů a konzultovala s nimi stav, a všichni mi potvrdili, že je postup v pořádku a rána se hojí, tak bych rozhodně poslouchala veterináře (obzvlášť, pokud k nim mám důvěru), než nějaké random lidi z internetové diskuze. 

Jasně, třeba bych se zeptala, jestli by tento jinde doporučovaný postup nemohl být přínosem, ale dál bych se řídila pokyny veterináře. 

Já tady vůbec nechápu ten hejt. Majitelka Hachiho dělá, co může (ptala se několika veterinářů, kteří psa viděli osobně), pes má veterinární péči - možná s jiným postupem, než byste volili ostatní, ale znamená to, že je to špatně? Však se rána hojí…neřekla bych, kdyby mu tady hnila noha a nic se s tím nedělalo…některé reakce mi přijdou fakt přehnané.

Tenurri
Tenurri (455 příspěvků) 02.07.2024, 10:22:16 xxx.xxx.213.118

A teda ještě k těm kočkám. Kamarádka tohle podstoupila, sepsala o sobě román, vyfotila, kde bude kocour bydlet, vyfotila svoje zvířata…řešila to asi měsíc. Nakonec jí kocoura dali…a teda na to, jak kolem toho dělali kovbojku, tak se při kontrole u veterináře zjistilo, že má kocour úplně v háji zuby (a už delší dobu) a že ho to muselo bolet, takže ve výsledku se nakonec dostala za veškerá vyšetření, odstranění zubů, léčení zánětu a já nevím čeho všeho na částku snad kolem 20k…

jestli to potom s nimi dál nějak řešila, to už nevím. Teda vím jen, že jim o tom psala, ale jestli jí to nějak kompenzovali netuším.

Tenurri
Tenurri (455 příspěvků) 02.07.2024, 10:13:25 xxx.xxx.213.118
»
Odpověď na příspěvek uživatele Fiona.Praha z 02.07.2024, 09:55:47

Já pár takových spolků sleduji i z dob dřívějších na fb…některé jejich požadavky mi přijdou už opravdu za hranou - takově věci po mě nechtěl ani chovatel.