Taky se hrozně moc těším na fotky miminek❤️, ale zatím musíme jen tak špitat potichu, aby bylo vše ok🍀✊️
Taky se hrozně moc těším na fotky miminek❤️, ale zatím musíme jen tak špitat potichu, aby bylo vše ok🍀✊️
Přišlo mi podle fotky, že je hubenější totiž…🙂
Moc moc držím palce, ať je vše ok a všichni včetně Cherrynky jsou v pořádku a zdraví. ❤️✊️myslim na Vás! 🍀
No ale fakt, že jo, je to vidět hnedka a MÓÓC mu to sluší ❤️ kolik Vasilek zhubnul??
Taky bych potřebovala trochu brát od huby 😅 můžu k Vám? ( úsměv prosím)
Jsem laik, ale zdá se mi, že se povedlo natočit kvalitní dokument. Že jo?
My byli jen na našem malém ostrově a vyfotila jsem ho u vyvráceného velkého stromu, aby byl bělouš ještě menší než je 😊
Všechny fotky jsou dokonalé a náádherné 😊 díky za zprostředkování. A Yoda si to krásně užil, smála jsem se tu zase těm jeho uším a tajtrdlíkování a tak vůbec..Yoda je velmi fotogenický aneb páník umí…díky moc 🙋♀️👍
Sbohem Idorku💔, byl jsi statečný, vyjímečný chlapík a měl jsi štěstí na prima paničku. Pozdravuj všechny chlupáče, kteří byli naši a předešli tě.. ať Ti to za duhou běhá a dávej na všechny zeshora pozor….🐾
Aluško, je mi to moc moc líto, Idorek byl vyjímečný člen Vaší rodiny 🐾🐾🐾🐾👣 Držte se! 😪
Úžasný 😊 a Vaši kozlíčci taky 🥇
Děkuji moc! Supr 👍
No to je pravda, děkuji za připomenutí! očkovák (pas), klidně oboje 🤦♀️
Do starého očkováku si píšu, kdy jsem odčervovala a dávala tbl. na blechy a klíšťata.
To se taky těším, že Vás obě neminu.🙋♀️
No budete muset být první a hovíšo zabavit. Zakázat. Náš předchozí bělouš jako štěně žral ta cizí, teda chtěl-zasáhli jsme. V pubertě se občas v cizích 💩 válel… no to bylo taky něco! ☝️
Naučí se a bude úplně zlatá ❤️ nemůžu si pomoct, tu hlavinku má jako Dafi, jen v bílé…takovou užší a tu čupřinku nahoře..už jen ty vousiska delší…je prostě úúžasná 😘