Odpověď na příspěvek uživatele megi-the-pes z 12.05.2026, 13:49:43
Četla jsem od poloviny a uznávám, že jsem to jako prolítla, tak jsem asi tu černou kaňku na tom recyklačním procesu přehlédla? Kobalt se z toho recyklátu také bude dát získávat, to jsem se dočetla. Není tak, že čím víc recyklátu, tím méně potřeba těžit?
No je to jedlé bejlí, tak jedovaté to nebude, jen teda bych se asi bála té koncentrace těch “ochucujících” látek, některé mohou mít různé funkční vlastnosti, které nemusejí být ve větších koncentracích pro každého výhodné (hřebíček a skořice zahřívají apod.).
Já jsem teď pila ty odvary z libečku, je to hnusný, hnusný, hnusný, ale je to “měkké” bejlí, skoro takový salát, tak se toho tak nebojím… To asi ten bobkový list by taky nemusel být problém, když je to list. Já bych třeba viděla dobrý kmín, ale zase ne samotný odvar, ale třeba ta kmínová polévka…
Jsem laik, jen tak přemýšlím nahlas 🙂
Tuk na břiše, haha, tak se ještě zeptej, jak ta paní na reha vypadala - podle toho bych se řídila, jestli to tak doporučuje 😄
Hlavně pokud už nějaké tyhle odvary, tak by to chtělo vědět zdravé a přínosné dávkování a případné vedlejší účinky, které to s sebou může nést. Ne jen tak hodit pytlík skořice do konvice a děj se vůle páně.
Víte co, kdyby v tom pívu nebyl alkohol, tak bych si uměla představit, to i zkusit, pro ty další benefity. Ale alkohol je toxin a to je pro mě poslední důvod to ani nezkoušet.
AI mi spočítala, že jedna becherovka 0,7 l vyjde jako šest 12stupňových piv, to bych zhltla bechera za týden, to už je slušný. Mně poslední lahev bechera drží poloprázdná doma už pár let, dám si lok dvakrát do roka, když potřebuji zmlátit šutr v žaludku nebo vypálit červa…
Naši chlapečci vydělali na vozících akcích letos už pár tisíc 🙂 (čarodky) Na seno na celý rok mají vyděláno s dalekou rezervou, protože sežerou za rok dohromady tři balíky 😀 Mít ponyny se vyplatí!