Aktuálně: 4 577 inzerátů178 229 diskuzních příspěvků17 805 uživatelů

Třetí víčko

Doron
Doron (1917 příspěvků) 04.04.2024, 10:23:20 xxx.xxx.162.21

Buggyro, jak Vám slépky závidím! Kvůli liškám jsem zatím na chov rezignovala.😞

Možná si pořídím pštrosy Emu , na ty budou lišky krátký 🤣. Už si o nich něco studuju.😅

Jinak u nás už všechno kvete, třešně, broskvoně, hrušky, mirabelky .., za chvíli bude i šeřík.

Musím poslat pohled z okna, je to úplnej kýč !

Obrázek
lesnizinka
lesnizinka (1634 příspěvků) 04.04.2024, 10:26:13 xxx.xxx.90.20

Soused, i majitelé slepic si venku udělali pěkné záhonky. Koukala jsem, že sousedovi už se tam řádkuje mrkvička. Akorát jsem si říkala, že až ty slepice napadne jít ty záhony zkontrolovat, bude po úrodě vidím, co jsou schopné vyrobit v babči humně. Tom hlásil, že už je tam viděl, ale mrkvička vypadá OK. Mají obří výběh, mohou zobkat na třech polích rozlohou, jinak jsou to jedno asi zaseté a dva sady, cca 2 hektary. Takže by ty záhonky mohly vynechat. K tomu kohoutovi. Ony se slepice drží pospolu a mají tendence houfovat i bez kohouta. My nemáme kohouta u slepic cca 20let. První skákali na nás na děcka, další šel, když skočil na dědu, který nemohl na nohu, takže ho na zemi dokloval a od té doby jsme bez kohouta, i strejda vedle, kterého slípky mají s našima společný výběh. Nevím jestli jsem to už nepsala, ale onehdá volala tchýně, že se jí zdá, že máme slípky bez kohouta, jestli to neva, že už jí dvakrát skočil z hnojiště na záda a má to sečtené🙄 Je jí bezmála 80 a neví, že slepice snáší vajíčka i bez kohouta😛 Teď přišel mrak, trochu prsknulo a já mám jít roznést hříbky. Jinak jsem chtěla stříkat ty plevely, protože hurá👍 nefučí. Jenže jsou zase přepršky🙄 Sice je to neměřitelné, ale postřik bych tam valila zbytečně👎

Buggyra
Buggyra (3329 příspěvků) 04.04.2024, 10:54:10 xxx.xxx.198.226