https://e-coretvasa.cz/pdfs/cor/2023/03/24.pdf
Cholesterol, názor si udělejte sami.
Jo s tím cholesterolem máš recht… mám několik známých, co jsou fakt štíhlé, sportují, jí zdravě a ten cholesterol více či méně zvýšenej mají a já taková holka krev a mlíko… hodně krve a hodně mlíka, co zajídá zeleninu řízkem, tak mám vše ok.
Já mám taky cholesterol ok, před lety byl zvýšený, loni před vánocemi jsem si nechala dělat prevenci, a sestra mi tvrdí, že vše v cajku, ani zvýšený že nemám. A to se nijak nežinýruju. Proto Canku uklidňuju a spíš než k polykání prášků (nejsou úplně super) bych to směřovala k nějaké konfirmaci a když bude krize, tak ke změně životosprávy. Muž kolegyně vyřešil cholesterol (kritický) plus dokonce i cukrovku právě změnou stravování, ani nic jiného měnit nemusel. Nejprve bych ale chtěla vědět, zda je to objektivně pravda a nebo se mi jen zhouply hodnoty…
Já mám od 35 let stále vysoký cholesterol, okolo 7+ nějaká hodnota, ale měla jsem lékaře a ten zvýšený neřešil páč tvrdil, že mám vysoký ten zlý, ale dobrý cholesterol mám taky zvýšený tak se to vyrovná. No a řeší ho teď doktorka vykládam ji o tom co mi říkal doktor kdysi, ale na to nereaguje.
Ahoj holky,
děkuju všem za cholesterolové info😂No nadšená z toho nejsem,z těch prášků…ale tak vidina,že to musím vydržet do toho října,než půjdu na přeměření a tou dietou i by se to mělo zlepšit na tolik,že je zase vysadím,mě troški drží…ono se jako není čemu divit s mým životním stylem,že mám ten cholesterol takový,jaký je…jsem fast foodová a cukrová královna😂Jako tolik,kolik toho já dokážu zprasit,to není normální😂A hodně všechno jím za běhu,protože furt někam pospíchám😀Ale jako snažím se zatím,co to jen jde..i kolegové v práci se podovují nad moji jídelní změnou😂Dneska jsem odmítla i klobásy od kolegy a dort od kolegyně,a to bych nikdy neudělala😂