Aktuálně: 4 832 inzerátů175 346 diskuzních příspěvků17 762 uživatelů
janaa
janaa (383 příspěvků) 15.03.2024, 11:41:20 xxx:xxx.112:2f61
Fikovnice:

No ale tak takovou kořist mu přece nesebereš…?😀😉


Nesla si to tři kilometry, pak jsem jí to odebrala a šoupla na strom. Dnes jsme byly jinde, předpokládám,že zítra se s tím uvidím znova🤣

janaa
janaa (383 příspěvků) 15.03.2024, 07:53:56 xxx:xxx.833c:5854

Mě to celé přijde jako fejk. American bully byla v Americe uznáno před dvaceti lety, někdy před dvanácti sem byl přivezen první (a to si vůbec nejsem jistá,jestli tahle velikost), a paní s vyjadřováním dítěte už má třetího?

janaa
janaa (383 příspěvků) 14.03.2024, 13:05:58 xxx:xxx.833c:5854
kometa:

Viz Zrzavci.

Studuji - dobrá, rodiče mě finančně podporují. I tak jsme se sestrou chodily na brigády.

Nestuduji = pracuji a tím pádem pro mě vyživovací povinnost rodičů skončila. A pořídím si jenom to, na co mám. Jinak by mě hanba fackovala.


Ano,vás. Ale to je váš pohled na věc. Pokud je takto vychovávána a podporována,tak jí na tom nepřijde nic špatného,dokud jí to máma nevysvětlí a nezatrhne.

Ad fontanela, ono je to ale u pidiplemen, a zvlášť s takovou lebkou, poměrně běžné. Bavíme se samozřejmě o neuzavřené fontanele v řádě milimetrů! Většinou znatelné už jen v podobě hmatatelných lebečních švů. Ta pak do měsíce,dvou sroste úplně. Nesrostlá je samozřejmě vylučující vada z chovu a podle velikosti je více nebo méně průserová

janaa
janaa (383 příspěvků) 14.03.2024, 12:46:30 xxx:xxx.833c:5854
kometa:

Třeba není nezodpovědná.    

Pořídila si druhého čivaváka a po matce chce 10 000. To mi jako zodpovědné nepřijde. Nestuduje, nepracuje? 


Tak to je ale vnitrorodinná záležitost. Ono je to dnes poměrně běžné,co vídám u mladých “osamostatněných” v blízkosti. Odstěhují se, ale rodiče je komplet podporují i nadále. To nemusí ve vztahu ke psům nic znamenat

janaa
janaa (383 příspěvků) 14.03.2024, 12:30:56 xxx:xxx.833c:5854
Fikovnice: